Over ons

Veel gestelde vragen

Moet ik mij registreren?

U moet zich in 1 van onze shops zich 1x registreren, bij het bestellen of reserveren van een product of dienst in onze shops. Na het aanmaken van een account ontvangt u een mail met uw persoonlijke gegevens, hou deze dus goed bij! Bij een reservatie of bestelling moet u alle gegevens invullen die gevraagd worden voor de reservatie of bestelling zo vlot mogelijk te laten verlopen. Deze gegevens worden enkel voor de reservatie of bestelling gebruikt en worden niet aan derden doorgegeven.

Wat is de juiste prijs van de artikelen of diensten?

Alle artikelen of diensten zijn incl. BTW.

Is de transportkost in de prijs inbegrepen?

Bij een reservatie van een attractie is de levering binnen een straal van 25km rond Roeselare in de prijs inbegrepen, Deze vergoeding hebben wij in een tabel samengevat en kan je terug vinden op volgende pagina: /verzend-en-leveringskosten. Voor de kindergrime hanteren wij een andere tabel omwille van dat hiervoor maar 1 rit voor nodig is. Bij een bestelling vanaf €100 is de levering in Belgie en naar Nederland in de prijs inbegrepen. Is de bestelling minder dan €100 dan wordt de transportkost extra aangerekend.

Wat gebeurt er als een artikel niet op voorraad is?

Als een artikel niet op voorraad is bij ons, kunnen wij dit artikel bij onze leverancier bestellen en binnen de 2 à 3 werkdagen hebben wij dit ter beschikking als dit bij hem op voorraad is. Als wij het artikel hebben ontvangen, nemen wij met jullie contact op om af te spreken wanneer de levering, plaatsing of afhaling op ons adres het best past.

Hoe weet ik dat ik mijn reservatie of bestelling juist geplaatst heb?

Als de reservatie of bestelling volledig is afgerond, krijgt u automatisch een e-mail toegestuurd met alle gegevens van de zonet geplaatste reservatie of bestelling.

Kan ik een bestelling afhalen?

Bestellingen kunnen afgehaald worden na afspraak. Dit kan je tijdens het bestelproces ook aanvinken als je dit wenst af te halen dan zorgen wij de bestelling klaar staat voor afhaling.

Hoelang zijn de cadeaubonnen geldig en waarvoor kan ik ze gebruiken?

Cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig en kunnen zowel in de verhuur alsook in de verkoop ingeruild worden, dit laat je best op voorhand weten wanneer je een bestelling / reservering plaatst.

Ik ben mijn logingegevens vergeten of verloren, wat nu?

Als u uw wachtwoord vergeten bent kan je via deze link: /customer/account/forgotpassword/ een nieuw paswoord opvragen, dit zal u normaal dan per mail moeten ontvangen.

Heb ik garantie op een aangekocht art.?

Op ieder art. aangekocht bij JumpForFun.be heeft u garantie, hou daarom ook uw aankoopfactuur goed bij.

Hoe kan ik JumpForFun.be bereiken?

Je kan onze klantendienst best via volgende link best bereiken: /contacts/, of per e-mail: info@jumpforfun.be, via mail krijgt u dezelfde dag nog antwoord op uw vraag. of via het telefoonnr: 0474/07.35.26.