Bezorgen en Tracking

Wij stellen alles in het werk om uw bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Er zijn verschillende mogelijkheden:

– Afhaling van de bestelling. Dit is enkel mogelijk na afspraak.
– De bestelling wordt naar het opgegeven leveradres verstuurd met één van onze partners.
– Kiest de klant ervoor dat het bestelde artikel moet gemonteerd worden op het opgegeven leveradres dan zal dit door ons gebeuren.

Moest de levering vertraging oplopen ongeacht welke reden of maar gedeeltelijk worden uitgevoerd dan brengen wij de klant hiervan op de hoogte uiterlijk 14 dagen na het plaatsen van de bestelling. De klant heeft in dit geval het recht om de bestelling zonder kosten of recht op schadevergoeding te ontbinden. Weet dat JumpForFun.be er alles aan doet om zo spoedig en correct mogelijk te leveren. In geval van ontbinding van de bestelling zal JumpForFun.be het bedrag dat de consument heeft betaald terugbetalen.

JumpForFun.be verzendt enkel binnen Belgie.

Tracking van bestelling

Van zodra wij de bestelling hebben bezorgt aan onze partner ontvang je een e-mail met vermelding dat de bestelling onderweg is, alsook kan je dan een trackingnummer terug vinden zodat u kan volgen waar het pakket zich bevindt.

Verlies of beschadigingen

Het risico op verlies of beschadigingen gaat over op de klant van zodra hij (of een door hem gekozen derde partij, niet de vervoerder) de bestelling fysiek in ontvangst heeft genomen.